Tuesday, March 3, 2009

tag

tag:

#1 describe 10 things about the person who tag u

wadik tags me, so here is his description:

1. kelisa
2. rambut cacak
3. vertically challenged
4. kurus kering
5. ex admin k5
6. sungai petani
7. sekolah agama
8. bisnes ink dvd
9. kerja kat israel. er. penang
10. ahli pemuda umno tegar. luls.

sorilah. len2 semua hang dah tulih senirik. luls.

#2 Describe 10 things about you

1. lelaki seksi
2. bising dgn member, diam dgn stranger
3. tokan. er. bekas tokan.
4. sarcastic in a literal tone
5. ex admin k5 gak luls
6. ex admin dc++ v5
7. penah layan musume luls
8. ahli #h!p tegar
9. kalo aku cakap aku ex player ragbi korg caye tak. bwahahah
10. plan ahead terlalu teliti sampai plan xjadik2

#3 at the end you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1. payeh

2. apek likipong
3. Don Syed
4. a-rape (klise)
5. mazrep
6. Belle
7. kN
8. sUe
9. najmi
10. mena (yep, nadia amena)

so korang tulih la 10 description aku. sekian.

1 comment:

WaDieQ said...

1. kelisa - dah jual
2. rambut cacak - aku rebond la nnt
3. vertically challenged - ni macam mana ?
4. kurus kering - eh.. sejak keja aku dah berisi
5. ex admin k5 - aku balik utp jadi admin balik
6. sungai petani - guaq chempedak lah
7. sekolah agama - no komen
8. bisnes ink dvd - byk lagi benda
9. kerja kat israel. er. penang - Yahudi Laknatullah
10. ahli pemuda umno tegar. luls. - penyokong mukhriz