Sunday, April 12, 2009

aku benci ujan

kenapa aku benci ujan:
- safety boot baru aku tercemar dengan onar2 berupa selut dan lumpur.
- site aku betul-betul bawah parit air, pas ujan bertakung cam neherem. siap ada ikan haruan 2-3 ekor tersangkut situ. rezeki bangla lol.
- tanah lembut. misin takleh masuk site. nanti sangkut.
- kena sewa pam air. duit lagi. dah la main con kaki tekan cam sial. depa ingat ujan ni ada suis on off ka
- balik umah nek moto pukul 530. on the way hujan lebat. sial.
- pekan BM jem cam neherem. tambah-tambah kalau hujan. ataupun ada nyonya rabun bawak kete besar2 tapi tak reti pakai gear 3,4,5. amoi aku salute. kete honda city, tapi cam bawak F1.

dan aku ngaku aku duk site secara haram. xde green card, takde induction course. hahah. kena saman bes nih.

sekian construction man melaporkan.

No comments: